Chodzi za mną Lalka Prusa jako hack na AW, to na razie taki szkicyk. To jest też hack na Hot Guys Making Out.

Wokulski
Jesteś kupcem, który zakochał się w kobiecie z wyższych sfer. Chcesz ożenić się z nią / uwieść ją / nie dopuścić do jej małżeństwa z innym (wybierz 1 lub więcej).
Posiadasz sklep,
dużo pieniędzy,
zarządzasz subiektami,
masz kontakty: żydowski lichwiarz, zaufany sługa, pani Meliton

Nie możesz: inicjować kontaktów ze szlachtą bez zaproszenia lub interesu.

Izabela
Jesteś kobietą z wyższych sfer. Twoja rodzina nie jest już tak bogata jak niegdyś, z coraz większą trudnością przychodzi wam utrzymać dawny styl życia. Niegdyś trudno było ci zliczyć zalotników – dziś jest ich dwóch: stary baron i stary baron. Bankructwo twojej rodziny oznacza dla ciebie śmierć towarzyską – szybkie małżeństwo może uratować twoją pozycję… ale kto chciałby pannę bez posagu.

Znasz: młodzież z wyższych sfer, twój ojciec, hrabina (ciotka)

Nie możesz: oświadczyć się, prosić o pieniądze

Oboje graczy
Przedstawiaj wszystkie inne osoby, wyciągaj konsekwencje z działań postaci.

Ruchy i pryncypia

  • pokaż prawdziwych ludzi, z imionami i namiętnościami
  • cały czas gadaj o pieniądzach
  • spotkaj ich razem
  • rozdziel ich
  • zagroź pozycji
  • zapowiedz wydatki
  • zmuś ich do nieprzewidzianych wydatków
  • czasem niespodziewanie daj im więcej niż pragną
  • każ im walczyć o swoje marzenia

Wokulski zawsze działa poprzez pieniądze i stalking
Izabela chce namiętności, odracza, odpycha, brzydzi się każdym, kto stoi niżej.

Gramy podobnie do Hot Guys Making Out: zagrywasz kartę równą lub wyższą, jeśli nie masz, możesz odrzucić niższą i dociągnąć nową, żeby opisać jakiś detal lub powiedzieć coś o kimś innym niż Izabela/Wokulski (druga osoba ma prawo weta)
Wokulski
karo, pik, trefl: umacnia pozycję, robi interesy, stalkuje
kier: spotkanie z Izabelą.

Izabela
karo, pik, trefl: odracza, odpycha, brzydzi się każdym, kto stoi niżej, stara się uciszyć plotki\
kier – chwila namiętności lub zabawy, atencja kogoś ważnego lub grupy.

W, D – wprowadź stronnika (sługę bądź przyjaciela/przyjaciółkę) (płeć zgodna z kartą)
K – musisz zagrać, kiedy dociągniesz – niespodziewane wydatki (adekwatne do sytuacji)
A – kończy stos, podsumowanie rozdziału.